hamada & ahmed
خش واضحك يا برنس 613623
عزيزي الزائر / عزيزتي الزائرة يرجي التكرم بتسجبل الدخول اذا كنت عضو معنا
او التسجيل ان لم تكن عضو وترغب في الانضمام الي دولتنا الصغيره وتكبيرها
سنتشرف بتسجيلك
شكرا خش واضحك يا برنس 829894
ادارة جمهورية حماده واحمد خش واضحك يا برنس 734696 خش واضحك يا برنس 103798
hamada & ahmed
خش واضحك يا برنس 613623
عزيزي الزائر / عزيزتي الزائرة يرجي التكرم بتسجبل الدخول اذا كنت عضو معنا
او التسجيل ان لم تكن عضو وترغب في الانضمام الي دولتنا الصغيره وتكبيرها
سنتشرف بتسجيلك
شكرا خش واضحك يا برنس 829894
ادارة جمهورية حماده واحمد خش واضحك يا برنس 734696 خش واضحك يا برنس 103798
hamada & ahmed
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.
hamada & ahmed

افلام عربى وافلام اجنبى وكليبات عربى وكليبات اجنبى واغانى عربى واغانى اجنبى واحلى الصور وبرامج عامه وبرامج ايفون والعاب جامده واحلى المسلسلات واجمل مسرحيات

الرئيسيةالبوابةأحدث الصورالتسجيلدخول

خش واضحك يا برنس

كاتب الموضوعرسالة
احمد سعيد
نائب رئيس الجمهوريه
نائب رئيس الجمهوريه
احمد سعيد

ذكر
العمل/الترفيه : طالب
المزاج : جميل جداااااااا
نشاط العضو :
خش واضحك يا برنس Left_bar_bleue100 / 100100 / 100خش واضحك يا برنس Right_bar_bleue

الدوله : خش واضحك يا برنس 13988-10

بطاقة الشخصية
hamada: 100100

خش واضحك يا برنس Empty
مُساهمةموضوع: خش واضحك يا برنس   خش واضحك يا برنس Icon_minitimeالسبت يناير 19, 2008 12:40 am

اسمع دى

اتنين حراميه دخلوا بيت واحد منهم دخل البلكونه ، شوية وصاحب البيت دخل عليه فقالوه انت بتعمل ايه هنا؟ قالوه انا كنت بحارب اليهود بالطياره و بدمر فيهم ، لحد لما طيارتي عطلت و انا نطيت بالبراشوت و نزلت في بلكونتك ..... قالوه ايوه كده تعجبنى ، مش التاني اللي قاعدلي في البانيو و بيقول علي نفسه من الضفادع البشريه!!

واحد عصبى إتجوز واحده عصبيه الدكتور بيولد مراته..نزل الواديقول للدكتور إبعد إنت أنا هانزل لوحدى

محشش يسأل محشش تتوقع الجمعة يوافق آخر الشهر ؟ رد عليه : لو ضغطنا عليه يمكن يوافق

واحد تاكسجى نايم مراتة دخلت علية بالليل وقفلت الباب بشويش..صحى قال لها افتحية واقفلية تانى!!!!

واحد لقى الفانوس السحرى ..خرج لة العفريت وقاله انا احققلك كل اللى تتمناه الراجل قاله نفسى تحللنا موضوع الحروب والنزاعات والبلاد اللى بتتحرق والناس اللى بتموت دى ..العفريت فكر شوية وقالة لالا دا موضوع صعب قوى عليا شوفلى موضوع اسهل شوية ..فالراجل طلع صورة مراتة من جيبة وقال للعفريت انا عايش مع الوحش دة من عشرين سنة صلحلى منظرها شوية علشان الواحد يقدر يكمل معاها..العفريت بص قوى للصورة وفكر شوية وقالة انت قلت حاجة عن الحروب والنزاعات

عملوا مسابقة لتعجيز الكمبيوتر كل ما حد يسأله سؤال يجاوب عليه فى اقل من دقيقة جه واحد بلدياتنا حط ورقة فيها السؤال بتاعه الكمبيوتر اتحرق وطلع دخان قالوا له : سؤالك كان ايه بلدياتنا : جلت له ابو جردان جبل ما يخلف جردان كان اسمه ايه؟

واحدة حامل فى ثلاث توائم يوم الولادة الدكتور بيطلع العيل الأول لقاه نايم وساكت قعد يضربه على وشه حتى صرخ الطفل ركنه على جنب وطلع الطفل الثانى لقاه زى أخوه قعد يضربه لما فاق وركنه ..... جه الدكتور يدور على الطفل الثالث مش لاقيه راح ماشى وقال للممرضة كملى لأنهم اثنين بس ...... الممرضة جت تكمل لقت الطفل الثالث طالع براسه بالراحة وبيسألها ... هو الراجل اللى بيضرب العيال مشى ولا لسة

مره مجموعة نمل متغاظين من فيل راحوا واقفين على شجره ولما كان معدى من تحتها راحوا كلهم نطين عليه علشان يفطسوه راح الفيل هز جسمه فكلهم وقعوا من عليه إلا نمله واحده إسمها فوزى راح النمل إللى تحت مناديين عليه وقالوله ..إخنقه يا فـــــــــــوزىييييييييييييييييييي

بلديتنا راح امريكا فلقى كل الشباب اللى لابس تىشيرت عليه بيبسى واللى لابس عليه كوكاكولا واللى لابس سبريت آم رايح البيت وكتب على الجلبية عصير قصب

مرة واحد كان راجع من لندن فقابلة واحد صاحبة فقال لية: اتعلمت حاجة جديدة يعني اتعلمت انجليزي كويس. فقاله: ايوة طبعا. فقاله: طب يعني إيه تعالى هنا بالانجليزي. قاله: كام هير. ماشي ولما تقوله روح هناك. قاله: بسيطة اروح هناك واقولة كام هير

مره المدرس سأل الاطفال فى الفصل الى يفتكر نفسه غبى يقف ... بعد شويه وقف تلميذ ...فساله المدرس و ليه بقه يا سيدي بتفتكر نفسك غبي ..فرد عليه التلميذ اصلي محبيتش اشوفك واقف لواحداك يا أستاذ

مره واحد تاجر كتاكيت ماشي بالعربيه وفيها كتاكيت وقفته لجنه تموين وقال له المفتش: الكتاكيت دي بتأكلهم ايه؟ رد عليه وقال له : ذرة يا بيه..... فقال له المفتش انتو ما بتفهموش حاجة الكتاكيت دي بتاكل علف........ وراح عمله غرامة 1000 جنيه.... راح مشي التاجر بالعربيه وهو في الطريق وقفته لجنه تموين تاني وقال له المفتش انتي بتوكل الكتاكيت دي ايه قال له رد عليه بوكلهم علف يا بيه فقال له المفتش انتي حمار انت بهيم دي بتاكل ذرة وعمل له غرامه 1000 جنيه وبعد شويه وهو ماشي وقفته لجنه تموين تاني وقال له المفتش انت بتوكل الكتاكيت دي ايه قال له يا بيه انا كل يوم الصبح ادي كل كتكوت جنيه وهو ياكل اللي عايزه

واحدة ست تخينة قوى قوى مش عارفين يوزنوها علشان الميزان كل مرة ينكسر جابوا احدث ميزان من برة وقالوا
خلاص هنعرف وزنها بعد ماطلعت على الميزان .لميزان خرج ورقة مكتوب عليها لو سمحتوا ياجماعة واحد واحد بالدور

خش واضحك يا برنس
صفحة 1 من اصل 1